How to install Marifit lastet apk for pc



Marifit.apk 1.1
Name: Marifit.apk
ID: marifit.oranza.si.marifit
Version: 1.1
Size: 0 Mb



Marifit Screen Preview

How to get Marifit 1.1 mod apk for laptop
How to mod Marifit lastet apk for android
How to install Marifit 1.1 mod apk for bluestacks

How to setup Marifit apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Marifit Description

Hej!

Moje ime je Marifit. Sem aplikacija, ki ti bo pomagala, da se boš počutil/­a boljše, skrbel/­a zase,

bil/­a fit in izgledal/­a noro dobro! Prepričana sem, da si preizkusil/­a že ogromno takšnih in

podobnih aplikacij, AMPAK, jaz sem jaz. Z mano boš lahko ne le vodil/­a evidenco hrane, ki si jo

zaužil/­a in kalorij, ki si jih že absorbiral/­a, temveč tudi shranil/­a fotografije hrane, ki ti je bila

všeč, v svojo galerijo, tako da boš vedno imel/­a ob sebi svoje najljubše recepte, ne glede na to, kje

se boš nahajal/­a.

Pa to še ni vse! Izračunaš lahko tudi svoj ITM in slediš svojemu razvoju in izboljšanju preko

lastnih fotografij, ki jih boš shranil/­a v osebni galeriji. Tako da boš, ko bo prišel čas, ko te bo tvoj

entuziazem pustil na cedilu, imel/­a ob sebi vedno svoje fotografije, ki te bodo opomnile na to,

koliko si že dosegel/­la in kako izjemen/­na si, da si se odločila za to težko, ampak izjemno pot

samoizboljšanja!

IN še vedno je ena stvar, ki ti je nisem povedala! Vedno sem tam zate! Samo povej mi kako se

počutiš, jaz pa se bom potrudila po svojih najboljših močeh, da ti bom dala NAJBOLJŠI nasvet, ki

ga boš kadarkoli prejel/­a. Zato pa so prijatelji, kajne? :)

Funkcije Marifita:

– sledenje obrokom

– fotografiranje obroka in opis obroka, ki se shrani v foto galerijo

– shranjevanje receptov tvojih najljubših jedi

– računanje kalorij tvojega obroka

– računanje tvojega ITM

– fotografiranje tvojega telesa in shramba fotografij v galeriji, da boš vedno lahko

pogledal/­a svoj napredek

– vedno ob tebi, da ti da nasvet, ki ga potrebuješ, da se boš počutil/­a bolje

Dovoli mi biti tvoja prijateljica, da ti bom lahko stala ob strani celo pot tvoje transformacije.

Zapomni si: “Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še bolje. In z mano boš vedno imel/­a

motivacijo, podporo in zabavo!”

What's new in Marifit 1.1


Marifit | -1 Reviewers | | Rating: 0

Download Marifit 1.1 APK



Search terms:
How to download Marifit lastet apk for laptop
How to use Marifit mod apk
How to mod Marifit 1.1 apk
How to get Marifit mod apk

Previous
Next Post »