How to mod 我的宠物蛋蛋 1.0 mod apk for laptop



我的宠物蛋蛋.apk 1.0
Name: 我的宠物蛋蛋.apk
ID: org.cocos2dx.mypetegg
Version: 1.0
Size: 0 Mb



我的宠物蛋蛋 Screen Preview

How to install 我的宠物蛋蛋 1.0 apk for bluestacks
How to mod 我的宠物蛋蛋 1.0 mod apk for bluestacks
How to install 我的宠物蛋蛋 1.0 mod apk for pc

How to install 我的宠物蛋蛋 apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

我的宠物蛋蛋 Description

它是一个滑稽的蛋蛋。你可以点击它的头发、额头、眼睛、鼻子和嘴。弄乱它的头发,它会高兴得吹口哨。点击它的眼睛,它会马上闭上它的眼睛。如果你点击它的鼻子,它一定会生气,因为现在它的鼻子是红鼻子了。用锤子敲它的头,它会从中间裂开,这可真是可怕。给它注射特殊的药剂,它就会变成一个小鸡蛋。它甚至还能模仿动物们的叫声,比如老虎的叫声。

What's new in 我的宠物蛋蛋 1.0


我的宠物蛋蛋 | 5 Reviewers | | Rating: 1.8

Download 我的宠物蛋蛋 1.0 mod APK



Search terms:
How to install 我的宠物蛋蛋 lastet apk for pc
How to use 我的宠物蛋蛋 unlimited apk
How to mod 我的宠物蛋蛋 1.0 apk
How to get 我的宠物蛋蛋 lastet apk

Previous
Next Post »